Wystartowała Ogólnopolska Kampania Społeczna „Piękna bo Zdrowa”, wspierana przez Nutricię Medyczną


Kolorem przewodnim raka szyjki macicy w Polsce jest czerwony i właśnie tą barwą zostanie podświetlony Pałac Kultury i Nauki w najbliższy weekend (21-22.01). Wydarzenie zainauguruje tegoroczną edycję Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Piękna bo Zdrowa”, której partnerem została Nutricia Medyczna.

W ramach ósmej odsłony kampanii „Piękna bo Zdrowa”, 21 i 22 stycznia przed kinem Kinoteka zostanie podstawiony specjalny cytobus, w którym każda kobieta będzie mogła wykonać bezpłatne badanie cytologiczne. Celem tych działań będzie zwrócenie uwagi na problem raka szyjki macicy w Polsce. Tegoroczne hasło kampanii brzmi „Wpadnij na przegląd do ginekologa” i nawiązuje do przeglądu samochodu. Organizatorzy kampanii chcą w ten sposób zwrócić uwagę, że skoro dbamy o swoje bezpieczeństwo, robiąc coroczny przegląd auta, to powinniśmy również zadbać o siebie i swoje życie wykonując regularne badania.

Kampania „Piękna bo Zdrowa”, zainicjonowana przez Kwiat Kobiecości, jest odpowiedzią na potrzebę zwiększania świadomości Polek na temat profilaktycznych badań ginekologicznych. Jest to również doskonały moment do zainicjowania dyskusji na temat problemów, z którymi borykają się kobiety cierpiące na nowotwory ginekologiczne. Jednym z poważnych wyzwań jest prawidłowe odżywienie organizmu. Nutricia Medyczna od lat otacza opieką pacjentów onkologicznych, w tym tych zmagających się z nowotworami ginekologicznym, dlatego jako partner kampanii „Piękna bo Zdrowa” czynnie wspieramy realizowane działania edukacyjne, szczególnie podnoszące świadomość na temat roli żywienia medycznego jako integralnego elementu leczenia onkologicznego.