Premiera książki „SIŁA ŻYCIA. Podaj dalej…” na Warszawskich Targach Książki


W dniach 18-21 maja 2017r. na Stadionie PGE Narodowy miała miejsce 8 edycja Warszawskich Targów Książki (WTK), podczas której odbyła się też premiera książki „SIŁA ŻYCIA. Podaj dalej…”, wydanej przez Nutricię Medyczną w ramach kampanii edukacyjnej „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą”.

Książka „SIŁA ŻYCIA. Podaj dalej…” to opowiadanie o prawdziwej sile, która ma różne oblicza, czerpana jest z wielu źródeł i bywa wielorako odbierana. Każdemu z bohaterów zadano to samo pytanie „Skąd czerpać siłę do walki z chorobą?”. Ta publikacja to nic innego jak niezwykle szczera odpowiedź pacjentów, opiekunów i specjalistów – lekarzy, pielęgniarek, dietetyka, psychoonkologa i fizjoterapeuty.

Szczególnym dniem był 18 maja, w którym zorganizowane zostało spotkanie z autorką książki – Dorotą Mirską-Królikowską oraz autorką fotografii, Lidią Popiel. Podczas rozmów, obie Panie odpowiadały na pytania dotyczące udziału w projekcie.

Wiedza i wiara są bezcenne podczas leczenia każdej poważnej choroby. I właśnie tym dzielą się moi wspaniali bohaterowie. Mam wielką nadzieję, że ta publikacja pomoże osobom zmagającym się z chorobą oraz ich bliskim zmierzyć się z nią. Że znajdą tu dobre słowa i myśli, rady, które pomogą im wrócić do zdrowia! Właśnie dlatego w przenośni mówię o tej książce jak o lekarstwie wyjaśnia Dorota Mirska-Królikowska, dziennikarka, autorka książki „SIŁA ŻYCIA. Podaj dalej…”.

Siła stanowiła również temat przewodni zdjęć wykonanych przez Lidię Popiel:

Starałam się w nieoczywisty sposób pokazać, jak można wydobyć z siebie tę siłę, jak można się nią podzielić i jak można z niej korzystać. Postawiłam na spojrzenie i to, co ludzie mogą sobie przekazać poprzez proste gesty.

Podtytuł „Podaj dalej” ma dwa przesłania. Inspiruje do dzielenia się swoją siłą z innymi pacjentami. To także zaproszenie do przeczytania książki i przekazania jej kolejnym osobom, potrzebującym wsparcia w walce z chorobą.

Podążając za podtytułem „Podaj dalej” pierwsze wydanie zaplanowane na kilka tysięcy sztuk zostanie w całości przekazane m.in. do bibliotek szpitalnych, instytucji pozarządowych działających na rzecz chorych onkologicznie czy hospicjów. Mamy nadzieję, że osoby, które ją przeczytają, zainspirują się jej przesłaniem i „podadzą dalej” dobre słowa i siłę, jak i dosłownie samą książkę – mówi Anna Cywińska, dyrektor ds. komunikacji Nutricii Medycznej.

Osoby, którym zależy na otrzymaniu książki, mogą wziąć udział w konkursie organizowanym na stronie www.posilkiwchorobie.pl

Ustawienia prywatności

Tutaj możesz w dowolnej chwili deklarować i modyfikować ustawienia plików cookie.

Bezwzględnie konieczne pliki cookie

Są niezbędne w celu zapewnienia funkcjonowania witryny internetowej i nie można ich wyłączyć. Zazwyczaj są stosowane w odpowiedzi na podjęte przez użytkownika działania związane z żądaniem usług (ustawienie preferencji w zakresie prywatności użytkownika, logowanie, wypełnianie formularzy itp.). Można ustawić przeglądarkę, aby blokowała takie pliki cookie lub wyświetlała odpowiednie powiadomienia, jednak niektóre części witryny nie będą wówczas działały.

Analityczne pliki cookie

Umożliwiają nam liczenie odwiedzin i źródeł ruchu oraz pomiar i poprawę wydajności naszej witryny. Pokazują nam, które strony są najmniej i najbardziej popularne i w jaki sposób odwiedzający poruszają się po witrynie. Jeśli użytkownik nie zgodzi się na ich zastosowanie, nie będziemy wiedzieli, kiedy odwiedził naszą witrynę i nie będziemy w stanie monitorować jej wydajności.

Personalizujące pliki cookie

Służą do zwiększenia funkcjonalności witryny internetowej i personalizacji jej treści. Mogą być stosowane przez nas lub przez osoby trzecie, których usługi zostały dodane do naszych stron. Jeśli użytkownik nie zezwoli na ich zastosowanie, niektóre lub wszystkie z tych usług mogą nie działać poprawnie.

Pliki cookie do targetowania

Mogą zostać użyte przez naszych partnerów reklamowych poprzez naszą witrynę w celu stworzenia profilu zainteresowań użytkownika i wyświetlania mu odpowiednich reklam na innych witrynach. Nie przechowują bezpośrednio danych osobowych, lecz pozwalają na jednoznaczną identyfikację przeglądarki i urządzenia internetowego użytkownika. W razie braku zgody na ich zastosowanie reklamy prezentowane użytkownikowi będą w mniejszym stopniu dostosowane do jego zainteresowań.