Srebrny Spinacz dla kampanii „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą”


Ogólnopolska kampania edukacyjna „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą” otrzymała Srebrnego Spinacza w kategorii „Medycyna i Zdrowie” XV edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Ogłoszenie wyników i rozdanie  nagród odbyło się 1 grudnia w trakcie uroczystej Gali.Ogólnopolska kampania edukacyjna „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą” otrzymała Srebrnego Spinacza w kategorii „Medycyna i Zdrowie” XV edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Ogłoszenie wyników i rozdanie  nagród odbyło się 1 grudnia w trakcie uroczystej Gali.

Celem konkursu Złote Spinacze jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży Public Relations oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów zrealizowanych w Polsce.

Złote Spinacze to konkurs wyłaniający najlepsze kampanie public relations w Polsce. Sama nominacja do finałowej trójki w kategorii „Medycyna i Zdrowie” była dla nas ogromnym wyróżnieniem, szczególnie że kampania edukacyjna „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą” to zarówno pierwsza inicjatywa z zakresu PR Nutricii Medycznej, jak i pierwsza kampania w tak szerokim zakresie podejmująca temat roli specjalistycznego żywienia w chorobie. Otrzymany Srebrny Spinacz to dowód na to, że nasze działania mają swoje przełożenie na realne efekty. To również dodatkowa motywacja do kontynuowania kampanii w kolejnych latach – mówi Anna Cywińska, Medical Affairs Communication Director Nutricii Medycznej.

Kampania powstała w odpowiedzi na potrzebę podnoszenia świadomości roli właściwego odżywiania w chorobie i znaczenia żywienia medycznego w procesie leczenia. Strategia obejmowała zróżnicowane działania skierowane do konkretnych grup docelowych – pacjentów onkologicznych i ich opiekunów, a także środowiska medycznego oraz mediów. Osią kampanii był film dokumentalny Anety Kopacz „JA”. W tym roku realizowana jest druga edycja kampanii, także w obszarze chorób neurologicznych.

PRowa część kampanii została zrealizowana przy wsparciu agencji MSLGROUP. Partnerami inicjatywy zostały najważniejsze towarzystwa naukowe i onkologiczne organizacje pacjentów: Polskie Towarzystwo Żywienia Pozajelitowego, Dojelitowego i Metabolizmu (POLSPEN), Polskie Towarzystwo Onkologiczne (PTO), Polskie Towarzystwo Chirurgii Onkologicznej (PTChO), Polskie Towarzystwo Onkologii Klinicznej (PTOK), Polskie Towarzystwo Żywienia Klinicznego Dzieci (PTŻKD), Program Edukacji Onkologicznej (PEO), Polskie Stowarzyszenie Pielęgniarek Onkologicznych (PSPO), Polska Koalicja Organizacji Pacjentów Onkologicznych (PKOPO), Stowarzyszenie Amazonki oraz Fundacja Onkologiczna Alivia.

Ustawienia prywatności

Tutaj możesz w dowolnej chwili deklarować i modyfikować ustawienia plików cookie.

Bezwzględnie konieczne pliki cookie

Są niezbędne w celu zapewnienia funkcjonowania witryny internetowej i nie można ich wyłączyć. Zazwyczaj są stosowane w odpowiedzi na podjęte przez użytkownika działania związane z żądaniem usług (ustawienie preferencji w zakresie prywatności użytkownika, logowanie, wypełnianie formularzy itp.). Można ustawić przeglądarkę, aby blokowała takie pliki cookie lub wyświetlała odpowiednie powiadomienia, jednak niektóre części witryny nie będą wówczas działały.

Analityczne pliki cookie

Umożliwiają nam liczenie odwiedzin i źródeł ruchu oraz pomiar i poprawę wydajności naszej witryny. Pokazują nam, które strony są najmniej i najbardziej popularne i w jaki sposób odwiedzający poruszają się po witrynie. Jeśli użytkownik nie zgodzi się na ich zastosowanie, nie będziemy wiedzieli, kiedy odwiedził naszą witrynę i nie będziemy w stanie monitorować jej wydajności.

Personalizujące pliki cookie

Służą do zwiększenia funkcjonalności witryny internetowej i personalizacji jej treści. Mogą być stosowane przez nas lub przez osoby trzecie, których usługi zostały dodane do naszych stron. Jeśli użytkownik nie zezwoli na ich zastosowanie, niektóre lub wszystkie z tych usług mogą nie działać poprawnie.

Pliki cookie do targetowania

Mogą zostać użyte przez naszych partnerów reklamowych poprzez naszą witrynę w celu stworzenia profilu zainteresowań użytkownika i wyświetlania mu odpowiednich reklam na innych witrynach. Nie przechowują bezpośrednio danych osobowych, lecz pozwalają na jednoznaczną identyfikację przeglądarki i urządzenia internetowego użytkownika. W razie braku zgody na ich zastosowanie reklamy prezentowane użytkownikowi będą w mniejszym stopniu dostosowane do jego zainteresowań.