Złoty i Brązowy Spinacz dla Nutricii Medycznej


Nutricia Medyczna otrzymała dwie nagrody w XVI edycji prestiżowego konkursu branży public relations Złote Spinacze, organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Złoty Spinacz, jedyny w kategorii „Komunikacja wewnętrzna”, został przyznany właśnie Nutricii Medycznej, natomiast druga edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą” otrzymała Brązowego Spinacza w kategorii „Media relations”. To już druga nagroda dla kampanii. Rok wcześniej przyznano jej Srebrnego Spinacza w obszarze „Medycyna i Zdrowie”.

Celem konkursu Złote Spinacze jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży public relations oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych praktyk komunikacyjnych w Polsce.

Założeniem działań komunikacyjnych w ramach projektu o nazwie „Nutricia Medyczna – komunikacja bez granic”, zgłoszonego w kategorii „Komunikacja wewnętrzna”, było doprowadzenie do integracji międzykulturowej pracowników firmy, funkcjonującej w ramach Klastra. Oprócz dostosowania narzędzi, wypracowano kulturę wymiany informacji, której twórcami są pracownicy.

14 krajów, 9 stref czasowych, 17 języków urzędowych – taką drogę musi pokonać każdy komunikat skierowany do ponad 650 pracowników Nutricii Medycznej, funkcjonującej od 2017 r. w ramach obejmującego teren Europy i Rosji&CIS Klastra POLARIS. Docieramy do każdego z nich za pomocą naszych narzędzi komunikacji, które przygotowujemy w 3 wersjach językowych. Systematycznie mierzymy efekty naszych działań, aby dostosować naszą komunikację do potrzeb poszczególnych krajów. Bardzo się cieszymy, że nasze wysiłki zostały docenione. Co więcej, w tym roku po raz drugi z rzędu mogliśmy cieszyć się nagrodą przyznaną kampanii edukacyjnej. Znacząca liczba publikacji, a także koncepcja kreatywna i jej zasięg zauważyło również jury, oceniające projekty w najtrudniejszej kategorii konkursu. To wielkie wyróżnienie, pokazujące skuteczność naszych działań – mówi Anna Cywińska, Medical Affairs Communication Director Nutricii Medycznej.

Intencją prac nad drugą edycją kampanii edukacyjnej „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą” było stworzenie nowatorskiego konceptu kreatywnego, tym razem w zakresie neurologii, który pozwoliłby na dotarcie z przekazem dotyczącym roli odpowiedniego odżywienia organizmu jako integralnego elementu leczenia nie tylko do pacjentów i ich bliskich, ale również do osób w grupie ryzyka. Jednym z kluczowych działań stała się audycja radiowa, prowadzona przez Michała Figurskiego, który stosował żywienie medyczne po przebytym udarze mózgu. Kampania została zrealizowana przy współpracy z MSLGROUP.

Ustawienia prywatności

Tutaj możesz w dowolnej chwili deklarować i modyfikować ustawienia plików cookie.

Bezwzględnie konieczne pliki cookie

Są niezbędne w celu zapewnienia funkcjonowania witryny internetowej i nie można ich wyłączyć. Zazwyczaj są stosowane w odpowiedzi na podjęte przez użytkownika działania związane z żądaniem usług (ustawienie preferencji w zakresie prywatności użytkownika, logowanie, wypełnianie formularzy itp.). Można ustawić przeglądarkę, aby blokowała takie pliki cookie lub wyświetlała odpowiednie powiadomienia, jednak niektóre części witryny nie będą wówczas działały.

Analityczne pliki cookie

Umożliwiają nam liczenie odwiedzin i źródeł ruchu oraz pomiar i poprawę wydajności naszej witryny. Pokazują nam, które strony są najmniej i najbardziej popularne i w jaki sposób odwiedzający poruszają się po witrynie. Jeśli użytkownik nie zgodzi się na ich zastosowanie, nie będziemy wiedzieli, kiedy odwiedził naszą witrynę i nie będziemy w stanie monitorować jej wydajności.

Personalizujące pliki cookie

Służą do zwiększenia funkcjonalności witryny internetowej i personalizacji jej treści. Mogą być stosowane przez nas lub przez osoby trzecie, których usługi zostały dodane do naszych stron. Jeśli użytkownik nie zezwoli na ich zastosowanie, niektóre lub wszystkie z tych usług mogą nie działać poprawnie.

Pliki cookie do targetowania

Mogą zostać użyte przez naszych partnerów reklamowych poprzez naszą witrynę w celu stworzenia profilu zainteresowań użytkownika i wyświetlania mu odpowiednich reklam na innych witrynach. Nie przechowują bezpośrednio danych osobowych, lecz pozwalają na jednoznaczną identyfikację przeglądarki i urządzenia internetowego użytkownika. W razie braku zgody na ich zastosowanie reklamy prezentowane użytkownikowi będą w mniejszym stopniu dostosowane do jego zainteresowań.