NUTRICIA Polska z tytułem Najlepszy Pracodawca 2017

Dziękujemy za zaufanie

Jan Woliński
HR Director Poland, Baltics & Ukraine

Czytaj więcej
Najlepszy Pracodawca

Działamy zgodnie z ideą Best Care

Dbamy o naszych pacjentów oraz ich bliskich, dostarczając im najlepsze, kompleksowe rozwiązania z zakresu żywienia w chorobie.

Czytaj więcej
Best Care

Ponad 20 lat na polskim rynku

Od 1995 roku wspieramy swoją wiedzą i doświadczeniem polskich specjalistów.
Czytaj więcej
20 lat w Polsce

Nutricia Medyczna liderem w żywieniu medycznym

Nutricia Medyczna jest światowym liderem na rynku żywienia medycznego. Rozwinęliśmy szeroki i wyjątkowy portfel produktów dla pacjentów ze specjalnymi potrzebami żywieniowymi. Naszą misją jest bycie partnerem w zaawansowanym żywieniu medycznym, aby poprzez interwencję żywieniową osiągać większą skuteczność kliniczną w procesie leczenia. Od innych firm odróżnia nas to, że dążąc do realizacji naszych celów i założeń działamy zgodnie z ideą i zasadami BEST CARE – które odnosimy do naszych pacjentów, lekarzy oraz pracowników firmy. Best Care to przede wszystkim zapewnienie opieki chorym ze specjalnymi potrzebami żywieniowymi. To dbałość o naszych pacjentów oraz ich bliskich, poprzez dostarczanie im najlepszych, kompleksowych rozwiązań w zakresie żywienia w chorobie.

Nutricia Medyczna jest częścią Grupy Danone. Oferuje ponad 200 najwyższej jakości produktów przeznaczonych zarówno dla dorosłych, jak i dzieci. Specjalizuje się w żywieniu dedykowanym różnym grupom pacjentów np. pacjentom onkologicznym czy neurologicznym, posiada również bogate doświadczenie w leczeniu żywieniowym chorób metabolicznych i rzadkich.

Nutricia Medyczna od lat współpracuje z lekarzami, pielęgniarkami i farmaceutami z całej Polski poznając ich potrzeby, a przede wszystkim potrzeby ich podopiecznych. Dzięki temu może na te potrzeby nieustannie odpowiadać, poprzez dostarczanie najwyższej jakości produktów i serwisu oraz szerokiego zakresu działań edukacyjnych.

Dywizja Medyczna na świecie

Nutricia Medyczna została założona w 1901 roku w Holandii. Jej pierwszym produktem było wysokiej jakości mleko dla niemowląt, które miało rozwiązywać problem zagrożenia życia niedożywionych dzieci. Aktualnie, jako jedna z czterech części Grupy Danone, Nutricia Medyczna aktywnie działa w ponad 40 krajach całego świata. Jest liderem żywności medycznej na rynku europejskim, gdzie zatrudnia ponad 5,5 tysiąca pracowników. W 2014 roku z fabryk usytuowanych na całym świecie wyszło ponad 100 mln litrów produktów. Trzy największe marki Nutricii Medyczna na świecie to Neocate – mieszanka mlekozastępcza, dedykowana dzieciom z alergią na białko mleka krowiego, Nutrini – diety przeznaczone do żywienia dzieci w wieku od 1-6 roku życia lub o masie od 8 do 20 kg, drogą przewodu pokarmowego oraz Nutrison, czyli rodzina produktów specjalistycznych, przeznaczona do prowadzenia leczenia żywieniowego przez sztuczny dostęp np. zagłębnik czy jejunostomię do przewodu pokarmowego.

Nutricia  Medyczna posiada centra R&D (Research and Development), których misją jest tworzenie i wprowadzanie innowacyjnych, wcześniej nieznanych produktów i rozwiązań w zakresie żywienia medycznego. Usytuowane są one na czterech kontynentach: w Europie (Wielka Brytania, Norwegia), Azji (Indie, Singapur, Chiny), Ameryce Północnej (Stany Zjednoczone) i Ameryce Południowej (Brazylia).  Setki naukowców, technologów żywienia oraz specjalistów czuwa codziennie nad jakością tworzonych przez nas produktów i usług.

Nasza historia

Historia Nutricii Medycznej rozpoczęła się ponad 100 lat temu w Holandii. Na początku firma specjalizowała się w produktach dla niemowląt dostosowanych do różnych potrzeb żywieniowych dzieci. Jednak już w 1906 roku została pionierem żywienie medycznego, dzięki opracowaniu pierwszego specjalistycznego preparatu dla pacjentów ze specjalnymi potrzebami żywieniowymi – diabetyków.

W 1970 roku powstały pierwsze gotowe do użycia preparaty do podaży przez zgłębnik, zakładane do przewodu pokarmowego pacjenta. Pierwszy Nutridrink – doustny preparat przeznaczony do żywienia medycznego, został stworzony w roku 1986. Od 25 lat Nutridrink stosowany jest w leczeniu żywieniowym na całym świecie.

Od 1990 roku Nutricia Medyczna rozwija linię produktów specjalistycznych, tworzonych w odpowiedzi na potrzeby pacjentów ze specyficznymi jednostkami chorobowymi. Na polskim rynku preparaty do żywienia medycznego dostępne są od 1995 roku.

Jesteśmy dumni, że już od ponad 20 lat wspieramy swoją wiedzą i doświadczeniem polskich specjalistów, dostarczając produkty, które niejednokrotnie ratują życie i poprawiają skuteczność leczenia oraz podnoszą jakość życia pacjentów.

Ustawienia prywatności

Tutaj możesz w dowolnej chwili deklarować i modyfikować ustawienia plików cookie.

Bezwzględnie konieczne pliki cookie

Są niezbędne w celu zapewnienia funkcjonowania witryny internetowej i nie można ich wyłączyć. Zazwyczaj są stosowane w odpowiedzi na podjęte przez użytkownika działania związane z żądaniem usług (ustawienie preferencji w zakresie prywatności użytkownika, logowanie, wypełnianie formularzy itp.). Można ustawić przeglądarkę, aby blokowała takie pliki cookie lub wyświetlała odpowiednie powiadomienia, jednak niektóre części witryny nie będą wówczas działały.

Analityczne pliki cookie

Umożliwiają nam liczenie odwiedzin i źródeł ruchu oraz pomiar i poprawę wydajności naszej witryny. Pokazują nam, które strony są najmniej i najbardziej popularne i w jaki sposób odwiedzający poruszają się po witrynie. Jeśli użytkownik nie zgodzi się na ich zastosowanie, nie będziemy wiedzieli, kiedy odwiedził naszą witrynę i nie będziemy w stanie monitorować jej wydajności.

Personalizujące pliki cookie

Służą do zwiększenia funkcjonalności witryny internetowej i personalizacji jej treści. Mogą być stosowane przez nas lub przez osoby trzecie, których usługi zostały dodane do naszych stron. Jeśli użytkownik nie zezwoli na ich zastosowanie, niektóre lub wszystkie z tych usług mogą nie działać poprawnie.

Pliki cookie do targetowania

Mogą zostać użyte przez naszych partnerów reklamowych poprzez naszą witrynę w celu stworzenia profilu zainteresowań użytkownika i wyświetlania mu odpowiednich reklam na innych witrynach. Nie przechowują bezpośrednio danych osobowych, lecz pozwalają na jednoznaczną identyfikację przeglądarki i urządzenia internetowego użytkownika. W razie braku zgody na ich zastosowanie reklamy prezentowane użytkownikowi będą w mniejszym stopniu dostosowane do jego zainteresowań.